Tuesday 17 January 2012

Hari nie aku tk tahu kenapa ngntok sngt kat kelas.. hehe,, myb sebab semalam aku tido lambat sbb tolong mmbe aku siapkn keja CSC dia..  time kelas td dh la ade listening,, hmmmm,, faham2 la, aku tido jek td,, hehehe,, terbaik la kn.. lagi2 tngh hujan + aircon.. hahaha,,, menguap jek la .. tp kan hari nie badan aku tk berapa sihat.. pagi td jek dah 3-4 kali kuar masok tndas.. faham2 la kn.. hehehe,, nk gy klinik mls plak.. maklum la jauh n tkde transport.. part one lagi katakan,, hehehe,, takpa.. aku ttp kuatkan semangat untuk HADIR ke kelas.. hahahah,, (bajet jek).. nie la bende semalam yg aku tolong mmbe aku.. simple jek,, 



 takde la secantik mana tapi jenuh la jugak nak pikir idea untung edit poster ni.. :) 
agak2 sape yg pndai dlm editing leh la hulurkn ilmu anda ok.. BYE,,

No comments:

Post a Comment